Hjelp og inspirasjon til dine nye møbler
Selv om møbelkolleksjonen vår kun selges på nett, er det heldigvis mange måter du kan få hjelp og råd til din interiørdesign på. Uansett om det er eksternt via telefon, e-post eller FaceTime, eller i et av våre utstillingslokaler, sørger vi for at du alltid får personlig rådgivning. På denne måten har vi sørget for at du trygt kan handle på makenordic.com. Les mer om de ulike alternativene nedenfor.
Besøk vårt showroom
Når du besøker våre utstillingslokaler, trer du inn i et univers av håndlagde arkitekttegnede møbler. Du vil ikke være i tvil om at MAKE Nordics hjerte banker for bærekraft. Vi inviterer deg derfor inn i et rolig univers med fokus på den skandinaviske naturen.
Ønsker du å oppleve møblene i et av våre utstillingsrom, kan du besøke oss i København, Århus eller Esbjerg.
Bestill et nettmøte
Har du ikke mulighed for at besøge et af vores showrooms, men har stadig brug for at se din sofa, spisebord eller et andet møbel inden du køber det?
Har du ikke mulighet til å besøke et av våre utstillingslokaler, men trenger fortsatt å se sofaen, spisebordet eller annet møbel før du kjøper det?
Online chat
På nettsiden vår finner du en nettprat som noe nytt – det er vår nye chatbot. Det er noe helt nytt vi bygger. Den lærer etter hvert som spørsmålene kommer inn, så den blir smartere for hver dag. Men fordi den fortsatt er så ny, kan den sannsynligvis ikke svare på alle spørsmålene dine ennå.
Så prøv det gjerne ut, og hvis det ikke svarer deg, er heldigvis våre ansatte fra kundeservice alltid klare til å hjelpe!
Kontakt oss
Det er viktig for oss at du får en best mulig opplevelse når du bestiller hos oss. Vi tilbyr derfor alltid personlig hjelp og råd slik at du kan få svar på alle spørsmål du måtte ha. Helt fra materialvalg til farger til komposisjon.
Du er derfor mer enn velkommen til å kontakte oss, både på telefon og e-post. Og det er helt opp til deg hvordan du vil kontakte oss.
Det er selvsagt helt uforpliktende å både ringe og skrive til oss.