Bestiller en sofa
NÅR DU HAR BESTILLT SOFAEN DIN
Nedenfor kan du lese mer om hva som skjer når du har lagt inn din bestilling på din nye sofa hos oss, og hvordan du best kan ta imot, hente og ta vare på den. Pleie og vedlikehold er viktig hvis du vil ha glede av møblene i mange år framover.
Trinn for steg, nedenfor kan du lære mer om hva som skjer når du bestiller din nye sofa fra MAKE nordic:
1. Bestillingen din er mottatt:
Når du bestiller din nye sofa hos oss, reserverer vi beløpet for din bestilling på din konto. Pengene trekkes derfor ikke umiddelbart, og tas kun ut ca en uke før sofaen din er klar til å leveres til deg.
2. Ordrebekreftelse:
Kort tid etter at du har gjennomført kjøpet av ditt nye bord, vil du motta en ordrebekreftelse i innboksen din. Husk å sjekke spamfilteret ditt hvis du ikke har mottatt en ordrebekreftelse. Det er alltid en god idé å se over dette for å være sikker på at alt er som det skal være. Kontakt oss så snart som mulig hvis du har spørsmål eller endringer i bestillingen din.
3. Leveringsdato:
Når din nye sofa er klar for levering, vil vår erfarne eksterne logistikkpartner kontakte deg angående levering.
4. Resepsjon
Når din nye sofa er levert, vil møblene dine bli levert til inngangsdøren din på gateplan (ved nærmeste fortauskant). For å gjøre det enklest mulig for deg, anbefaler vi at du har ekstra hjelp på stedet til å frakte dine nye møbler inn i hjemmet når de er levert.
5. Montering og pakking
Sofamodulene er pakket i plast og papp. Og for å ta godt vare på miljøet er det derfor viktig at avfallet sorteres riktig.
Du finner vår monteringsveiledning her:
Hvordan monteres6. Pleie og vedlikehold
Pleie og vedlikehold er viktig for at din nye sofa skal ha lang levetid.
Les mer