Hopp til innhold

Handlekurv

Handlekurven din er tom

Bestillingsprosess


Bestilling av bord

NÅR DU HAR BESTILLT SPISEBORDET

Nedenfor kan du lese mer om hva som skjer når du har lagt inn bestillingen på ditt nye spisebord, og hvordan du mottar, henter og tar vare på det. Pleie og vedlikehold er viktig hvis du vil ha glede av ditt nye spisebord i mange år fremover.

Her kan du trinn for trinn lese hva som skjer når du bestiller ditt nye spisebord fra MAKE nordic:


1. Bestillingen din er mottatt:

Når du bestiller ditt nye bord hos oss, reserverer vi beløpet for din bestilling på din konto. Pengene trekkes derfor ikke umiddelbart, og trekkes først når bordet ditt er klart til å sendes til deg.

2. Ordrebekreftelse:

Kort tid etter at du har gjennomført kjøpet av ditt nye bord, vil du motta en ordrebekreftelse i innboksen din. Husk å sjekke spamfilteret ditt hvis du ikke har mottatt en ordrebekreftelse. Det er alltid en god idé å se over dette for å være sikker på at alt er som det skal være. Kontakt oss så snart som mulig hvis du har spørsmål eller endringer i bestillingen din.

3. Leveringsdato:

Når ditt nye bord er klart for levering, vil vår erfarne eksterne logistikkpartner kontakte deg angående levering.


4. Mottakelse

Når ditt nye bord leveres, skjer dette til nærmeste fortauskant, så nært inngangsdøren på gateplan som mulig. For å gjøre det enklere for deg anbefaler vi at du har ekstra hjelp tilgjengelig til å bære møblene inn i hjemmet.

5. Montering og pakking

Bordene våre er pakket inn i papp, for å ta godt vare på miljøet er det derfor viktig at avfallet sorteres riktig.

Du finner vår monteringsveiledning her

6. Pleie og vedlikehold

Pleie og vedlikehold er viktig for at ditt nye bord skal ha lang levetid.
Les mer her