Hopp til innhold

Handlekurv

Handlekurven din er tom

Bestillingsprosess


Bestilling av bord

NÅR DU HAR BESTILLT SPISEBORDET

Nedenfor kan du lese mer om hva som skjer når du har lagt inn bestillingen på ditt nye spisebord, og hvordan du mottar, henter og tar vare på det. Pleie og vedlikehold er viktig hvis du vil ha glede av ditt nye spisebord i mange år fremover.

Her kan du trinn for trinn lese hva som skjer når du bestiller ditt nye spisebord fra MAKE nordic:


1. Bestillingen din er mottatt:

Når du bestiller ditt nye bord hos oss, reserverer vi beløpet for din bestilling på din konto. Pengene trekkes derfor ikke umiddelbart, og trekkes først når bordet ditt er klart til å sendes til deg.

2. Ordrebekreftelse:

Kort tid etter at du har gjennomført kjøpet av ditt nye bord, vil du motta en ordrebekreftelse i innboksen din. Husk å sjekke spamfilteret ditt hvis du ikke har mottatt en ordrebekreftelse. Det er alltid en god idé å se over dette for å være sikker på at alt er som det skal være. Kontakt oss så snart som mulig hvis du har spørsmål eller endringer i bestillingen din.

3. Leveringsdato:

Når ditt nye bord er klart for levering, vil vår erfarne eksterne logistikkpartner kontakte deg angående levering.


4. Resepsjon:

Når ditt nye bord er levert, vil møblene dine bli levert til inngangsdøren din på gateplan (ved nærmeste fortauskant). For å gjøre det enklest mulig for deg, anbefaler vi at du har ekstra hjelp på stedet til å frakte dine nye møbler inn i hjemmet når de er levert.

5. Montering og pakking:

Bordene våre er pakket inn i papp, for å ta godt vare på miljøet er det derfor viktig at avfallet sorteres riktig.

Du finner vår monteringsveiledning her:

Hvordan monteres

6. Pleie og vedlikehold:

Pleie og vedlikehold er viktig for at ditt nye bord skal ha lang levetid.

Les mer