Lenestolbestilling
NÅR DU HAR BESTILLT DIN LENESTOL
Nedenfor kan du lese mer om hva som skjer når du har bestilt din nye lenestol og hvordan du best kan ta imot og ta vare på den. Pleie og vedlikehold er viktig hvis du vil ha glede av lenestolen i mange år framover.
Les trinn for trinn hva som skjer når du bestiller din nye lenestol fra MAKE nordic:
1. Bestillingen din er mottatt
Når du bestiller din nye lenestol hos oss, reserverer vi beløpet for din bestilling på din konto. Pengene trekkes derfor ikke umiddelbart, og trekkes først når bordet ditt er klart til å sendes til deg.
2. Ordrebekreftelse
Kort tid etter at du har gjennomført kjøpet av din nye lenestol, vil du motta en ordrebekreftelse i innboksen din. Husk å sjekke spamfilteret ditt hvis du ikke har mottatt en ordrebekreftelse. Det er alltid en god idé å se over dette for å være sikker på at alt er som det skal være. Kontakt oss så snart som mulig hvis du har spørsmål eller endringer i bestillingen din.
3. Leveringsdato
Når din nye lenestol er klar for levering, vil vår erfarne eksterne logistikkpartner kontakte deg angående levering.
4. Mottakelse
Når din nye lenestol leveres, skjer dette til nærmeste fortauskant, så nært inngangsdøren på gateplan som mulig. For å gjøre det enklere for deg anbefaler vi at du har ekstra hjelp tilgjengelig til å bære møblene inn i hjemmet.
5. Montering og pakking
Lenestolene våre er pakket inn i papp, og for å ta godt vare på miljøet er det derfor viktig at avfallet sorteres riktig.
Du finner vår monteringsveiledning her
6. Pleie og vedlikehold
Pleie og vedlikehold er viktig for at din nye lenestol skal ha lang levetid.
Les mer her